Huisstijl ontwerp

Merkbeleving tot in het detail

Wanneer wij je huisstijl ontwerpen, gaan we op zoek naar die kenmerken welke het bedrijf uniek maken. Dit vertalen we in een ontwerp met het juiste vorm, font- en kleurgebruik. Zo komt jouw eigen bedrijfsidentiteit tot stand.

Een identiteit waar niet alleen jij jezelf in herkent maar ook jouw doelgroep moet erdoor geraakt worden. Als jouw merk herkenbaarheid oproept, is onze missie geslaagd.

Klanten beoordelen A-merkwaardig met een 4.9 uit 5.0.

Huisstijl ontwerp

Merkbeleving tot in het detail

Wanneer wij je huisstijl ontwerpen, gaan we op zoek naar die kenmerken welke het bedrijf uniek maken. Dit vertalen we in een ontwerp met het juiste vorm, font- en kleurgebruik. Zo komt jouw eigen bedrijfsidentiteit tot stand.

Een identiteit waar niet alleen jij jezelf in herkent maar ook jouw doelgroep moet erdoor geraakt worden. Als jouw merk herkenbaarheid oproept, is onze missie geslaagd.

Klanten beoordelen A-merkwaardig met een 4.9 uit 5.0.

Huisstijl laten ontwerpen

Een huisstijl is meer dan een mooi plaatje

Eerst willen we graag kennismaken en meer over jou en het bedrijf weten. Wat zijn de doelstellingen van de onderneming en wat wil je uitdragen? Wat spreekt je aan en wat niet? Genoeg te bespreken dus.

Als we dat weten, kunnen we de visuele merkidentiteit ontwerpen. De basis van het huisstijl ontwerp bestaat uit de vorm, kleurgebruik en de typografie. Als dit staat wordt de huisstijl vertaald in de huisstijldragers.

We ontwerpen alles voor je huisstijl wat nodig is zodat jij succesvol kunt ondernemen.

Consequent gebruik van je huisstijl ontwerp

Met een huisstijl welke consequent wordt doorgevoerd, zorg je voor een representatieve en herkenbare uitstraling. Helaas gebeurt het vaak dat er allerlei varianten ontstaan. Vaak gebeurt dit door het gebruik van verschillende communicatiemiddelen en/of personen. Dit kan verwarrend en onprofessioneel overkomen.

Daarom leveren wij bij het huisstijl ontwerp ook een overzichtelijk huisstijl handboek op. Hierin worden alle aspecten besproken over een juist gebruik van de huisstijl.

Huisstijl redesign

Gemiddeld veranderen organisaties de huisstijl eens in de zeven tot tien jaar. Eén van de meest voorkomende redenen om een huisstijl te restylen is dat deze ingehaald is door de tijd.

Soms perfectioneren we het bestaande. Een goed idee bestaat niet voor niets. Het vraagt doorgaans alleen om een opfrisbeurt. Op deze manier kunnen we het vertrouwde behouden. De oude huisstijl wordt in een nieuw ‘jasje’ gestoken. Vernieuwend en weer up-to-date.

Vaker nog gaan we terug naar het begin en laten we het bestaande stramien los. We zoeken opnieuw naar het perfecte beeld voor jouw bedrijf. Zo kunnen we een sterke huisstijl ontwikkelen die voor interactie zorgt met je doelgroep.

Huisstijl laten ontwerpen?

Recent werk

Klanten aan het woord

Scroll naar top