Huisstijl ontwerp

Wanneer wij je huisstijl ontwerpen, gaan we op zoek naar die kenmerken welke jou en je bedrijf uniek maken. Dit vertalen we in een ontwerp met het juiste vorm, font- en kleurgebruik. Zo komt jouw zakelijke identiteit tot stand.

Een eigen identiteit waar niet alleen jij je in herkent maar ook jouw doelgroep moet erdoor geraakt worden. Als jouw merk herkenbaarheid oproept, is de missie geslaagd.

Huisstijl laten ontwerpen

Merkbeleving tot in het detail

Eerst willen we graag kennismaken en meer over jou en je bedrijf horen. Wat zijn de doelstellingen van je onderneming en wat wil je uitdragen? Wat spreekt je aan en wat niet? Genoeg te bespreken dus.

Als we dat weten, kunnen we je visuele merkidentiteit ontwerpen. De basis om je huisstijl te visualiseren bestaat uit de vorm, kleurgebruik en de typografie. Als dit staat wordt de huisstijl vertaald in de huisstijldragers.

We ontwerpen alles voor je huisstijl wat je nodig hebt waardoor jij succesvol kunt ondernemen.

We hanteren onbeperkte revisierondes omdat we willen dat jij 100% tevreden bent met je nieuwe huisstijl. Kijk hier voor de prijzen van logo- en huisstijl ontwerp.

Consequent gebruik van je huisstijl ontwerp

Met een huisstijl welke consequent wordt doorgevoerd, zorg je voor een representatieve en herkenbare uitstraling. Helaas gebeurt het vaak dat er allerlei varianten ontstaan. Vaak gebeurt dit door het gebruik van verschillende communicatiemiddelen en/of personen. Dit kan verwarrend en onprofessioneel overkomen.

Huisstijl handboek

Om ervoor te zorgen dat de huisstijl consequent doorgevoerd kan worden, ontvang je nadat de huisstijl afgerond is een overzichtelijk huisstijlhandboek.

In dit huisstijlhandboek worden alle uitingen vastgelegd. Denk hierbij aan de typografie, grootte van het font, kleur, beeldelement(en) en het juiste gebruik van het logo. Ook de richtlijnen voor de e-mail handtekening vind je hierin terug.
Op deze manier kan het huisstijl ontwerp behouden blijven zoals deze is ontworpen en bedoeld.

De 3 huisstijl elementen

Een huisstijl, ook wel corporate identity genoemd, omvat de gehele presentatie van een bedrijf. Het is dus meer dan de uiterlijke verschijningsvorm. De 3 elementen van een huisstijl zijn vormgeving, communicatie en gedrag.

Huisstijl redesign

Gemiddeld veranderen organisaties de huisstijl eens in de zeven tot tien jaar. Eén van de meest voorkomende redenen om een huisstijl te restylen is dat deze ingehaald is door de tijd.

Soms perfectioneren we het bestaande. Een goed idee bestaat niet voor niets. Het vraagt doorgaans alleen om een opfrisbeurt. Op deze manier kunnen we het vertrouwde behouden. De oude huisstijl wordt in een nieuw ‘jasje’ gestoken. Vernieuwend en weer up-to-date.

Vaker nog gaan we terug naar het begin en laten we het bestaande stramien los. We zoeken opnieuw naar het perfecte beeld voor jouw bedrijf. Zo kunnen we een sterke huisstijl ontwikkelen die voor interactie zorgt met je doelgroep.

Portfolio

Trots op de reviews

Professioneel & meedenkend

A-merkwaardig; professioneel, meedenkend, deskundig en zeer flexibel. Vraag het A-merkwaardig en Ingrid denkt direct, oplossingsgericht, met je mee. Zij ‘vertaalt’ perfect wat jij als klant graag wilt.

Of het nu gaat om het ontwerpen van een nieuwe huisstijl, het maken/invulling geven van je website, SEO optimalisatie, het maken van een catalogus, brochure of nieuwsbrief, bij A-merkwaardig ben je aan het juiste adres! All-round, kennis van zaken, sturend, korte lijnen en daardoor super snel. En altijd even vriendelijk. Avyna kiest voor A-merkwaardig!

Nathalie Koebrugge
Avyna
www.trampoline.nl – www.avyna.eu

Mond-op-mond reclame

Als Salm en Kipp zijn we via mond-op-mond reclame met A-merkwaardig in contact gekomen. Sindsdien laten wij alle opdrachten hier uitvoeren.

Het prettige aan het werken met A-merkwaardig is de snelheid, goede communicatie en dat onze visie goed wordt vertaald in het ontwerp. Allemaal van belang om als leverancier snel te kunnen reageren op marktontwikkelingen.

Koen de Roos
Salm en Kipp
www.salmen-kipp.nl

Binnen no-time logo, huisstijl en website

Fijn samenwerken met A-merkwaardig! Ingrid stelde me de juiste vragen en ontwikkelde zo de huisstijl die het beste bij Laat je Horen! past. Ze vroeg regelmatig om reflectie om te kijken of ze het inderdaad goed had ingeschat én ontwierp vervolgens in no time een prachtig logo, website, visitekaartjes, briefpapier,..). Top!

Floortje Thieleman
Laat je horen
www.laat-je-horen.nl

Wil ik ook

Top! Wil je meer weten of een offerte aanvragen?

Scroll naar top